متن لوح تقدیر برای بازنشستگی متن تقدیر از بازنشسته

متن لوح تقدیر بازنشسته

لوح تقدير و تنديس ،تنديس و لوح تقدير

متن لوح تقدیر بازنشسته

متن لوح سپاس برای بازنشسته بانک صادرات ایران

بسمه تعالی

همکار ارجمند : جناب  آقای خسرو چرمی

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر

خدمت گذاراندند  و در جهت تحقق اهداف بانک , خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با

توکل به ایزد منان  در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند   و   اینک  با کوله باری از تجربه سنگر را به  دیگران سپردند

اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید شایسته است از زحمات  بی دریغ  مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در

طول مدت خدمت,تشکر  و قدر دانی نموده و توفیق روز افزون شما  و  خانواده گران قدرتان را از درگاه احدیت  مسئلت

نمایم,امید است در پرتو عنایات حق,همواره در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید.

رئیس هیات مدیره ومدیر عامل

بانک صادرات ایران :

محمد رضا پیشرو


متن لوح تقدیر بازنشسته وزارت بهداشت کرمانشاه

همکار ارجمند جناب آقای دکترتیمورفلاح

اکنون که پس از سالها خدمت در وزارت بهداشت ودرمان استان کرمانشاه به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید و چندین بهار از عمر گرانمایه خویش را صرف خدمت با صداقت در میهن  نموده اید، بر این باوریم بازنشستگی سرآغاز فصل نوینی از حیات پرثمر شماست. فصلی که به لطف خداوند سبحان در کنار خانواده محترمتان  با شور ونشاط ایام را سپری نمائید.امیدواریم در این گذار ما را از تجربیات ارزنده سال های کار و تلاش بهره مند ساخته و موجبات تعالی این سازمان با رهنمود های حضرتعالی فراهم آید.سلامت و سیادت روز افزون جنابعالی و خانواده مکرم را از پروردگار خواستاریم .

ازطرف

دکترسیفی،دکترسیافی،دکترحجت پناه،دکتریوسفی پناه،دکترنوابی وپرسنل مرکزدرمانی غدیر

زمستان95


متن لوح سپاس برای بازنشستگان فرودگاه امام خمینی

بسمه تعالی

همکار ارجمند جناب آقای مهندس علیرضا حیدری

چه غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و درجهت تحقق اهداف کشور عزیزمان ، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند .
اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید، شایسته است از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر وقدردانی نموده، توفیق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمائیم . امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق ومؤید باشید.

                                                                                                                                                                                                         اداره مهندسی الکترونیک هواپیمایی

                                                                                                                                                                                                        فرودگاه بین المللی امام خمینی ( ره )


متن تقدیرنامه بازنشسته برای بانک صنعت و معدن

بنام خالق انديشه‏ هاي توانمند

همکار ارجمند ……….

چه غرورآفرین هستند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و درجهت تحقق اهداف سازمانی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نکردند و با توکل به خدای مهربانی ها، در کنار سایر همکاران پرتلاش خود ،واژه ارزشمند ایثار را به تصویر کشیدند و اینک با کوله باری از تجربه فرصت خدمت را به دیگران می سپارند.
اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید، شایسته است از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی نموده و توفیق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمايم .امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه مراحل زندگی موفق و شادکام باشید.

 

علي ‏اشرف افخمي

رئيس هيئت‏ مديره و مديرعامل


متن لوح تقدیر برای بازنشسته محترم آزمایشگاه رازی

بنام خداوند بخشنده مهربان

سرکار خانم زهرا نبوی نبی زاده

بدینوسیله از تلاش و زحمات ارزشمند و بیدریغ شما درطی دوره فعالیت و همکاری با این آزمایشگاه تقدیر و تشکر می نماییم واز درگاه احدیت ایام  بازنشستگی توام با سعادت و موفقیت  را  برای شما و خانواده محترمتان مسئلت داریم.                                                                                                                                                                                                                              آزمایشگاه پاتوبیولوژی رازی

دکتر سید محمود حبیب زاده


متن تندیس بازنشستگان پخش پگاه

همکار ارجمند جناب آقای ……………..

اکنون که پس از سالها خدمت در راه توسعه شرکت پخش پگاه به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید و چندین بهار از عمر گرانمایه خویش را صرف خدمت با صداقت در شرکت  نموده اید، بر این باوریم بازنشستگی سرآغاز فصل نوینی از حیات پرثمر شماست. فصلی که به لطف خداوند سبحان در کنار خانواده محترمتان  با شور ونشاط ایام را سپری نمائید.

امیدواریم در این گذار ما را از تجربیات ارزنده سال های کار و تلاش بهره مند ساخته و موجبات تعالی این سازمان با رهنمود های حضرتعالی فراهم آید.

سعادت، سربلندی، سلامت و سیادت روز افزون جنابعالی و خانواده مکرم را از پروردگار خواستاریم و با تقدیم این لوح ، مراتب قدردانی و تقدیر خود را محضر پرافتخار جناب عالی تقدیم می نماییم .

نیما یزدان شناس

مدیر عامل


متن سپاسنامه پرسنل فروش شرکت تجاری راستی لار

بسم الحق

برادر عزیزمان استاد ارجمند جناب آقای دکتر چنگیز عباسی رودی

 

بی شک لحظاتی را که در کنارتان گذراندیم از پر بارترین و پر معنی ترین لحظات زندگی ما بوده است و این را مدیون سخاوت و عطوفت بی مثال شماییم .

از اینکه سالها دانش تجربیات و محبت و حمایتتان را بی دریغ به ما بخشیدید سپاسگذاریم . نام نیکتان همواره در دل و زبانمان جاری خواهد ماند و سلامت پیروزی و بهروزی را در هر زمان برایتان صمیمانه آرزومندیم.

پرسنل فروش شرکت تجاری راستی لار


متن لوح تقدیر برای بازنشسته

به نام خدا    

لوح سپاس

 جناب آقاي مهندس علیرضا کاملی

بي هيچ ترديدي حضرتعالي در زمره سرافرازانی مي باشيد که طي سال هاي درخشان خدمت خود در صنعت نفت جمهوري اسلامي ايران از هيچگونه كوششي براي پيشبرد اهداف كشور فروگذار نكرديد.

بدین وسیله ضمن تقدير، تجليل و سپاس از چندین سال تلاش صادقانه ، مدبرانه و دلسوزانه جنابعالی بعنوان مدیرعامل شركت ملي صادرات گاز ایران، این لوح سپاس     به جهت ارج نهادن از خدمات ارزشمند جنابعالی در پیشبرد اهداف تجارت گاز ایران        از طرف کلیه کارکنان این شرکت تقدیم و اميد است در پرتو الطاف خداوند بزرگ  در دوران بازنشستگي نيز همچنان منشاء آثاري ماندگار و تحول برانگيز براي سربلندي کشور عزیزمان ایران باشيد.

 

روابط عمومی

شركت ملي صادرات گاز ايران


متن لوح یادبود بازنشسته شرکت ماهشهر ستوده

 

زدلم نمی گریزد رخ چون مه تو یارا                    نه زقلب من برونی نه زدیده آشنا را

نروی زدل که مشکل برود زخاطراتم                   که زمکتب تو دارم به خدا قسم صفا را

همکار ارجمند جناب آقای کامران کبودیان

آری ، چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری ، بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت اهداف راستین، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

سپاس بیکران بر همدلی و همراهی و همگامی بی چشم داشت شما که بسیاری از سختی ها را برایمان آسان تر نمود.

تجربه بودن با شما طراوت روحمان را افزود و شمیم شور و شعورتان فضای این کانون دوستی را آکنده ساخت. اینک مسرور از خاطراتی شیرین که در کنار هم داشتیم، آرزو می کنیم دستی بالای تمامی دست ها مدد کارت باشد. دلت مامن مهر خدا ، دستهایت درگاه دعا و چشم هایت گوهری پاک و پربها باد.

امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید.

جمعی از همکاران- بندر ماهشهر


متن لوح سپاس بازنشسته شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات

متن لوح سپاس

بسمه تعالي

چه غرور آفرينند آن عزيزاني كه در كمال صداقت و درستكاري سي سال از بهترين سال هاي عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خالصانه از هيچ كوششي دريغ نورزيدند.

خواهر ارجمند و پرتلاش

سرکارخانم مهندس مرضیه پنبه ئیان

برادر ارجمند و پر تلاش

جناب آقاي هوشنگ تهراني

بدينوسيله مراتب تجليل و سپاس خود را از تلاش هاي ارزنده و سازنده جنابعالي در نظام بانكي كشور صادقانه ابراز مي نماييم. بر اين باوريم كه بازنشستگي فصل تازه اي از حيات و آغازي براي زندگي با شيوه و ايده هاي نوين است. اميدواريم اين دوران جديد از پر بارترين و با نشاط ترين مراحل زندگي پر ثمرتان باشد و در سايه سار امن الهي وجود ارزشمندتان همچون گذشته با تدبير هدفمند و هوشمندانه و اقدامات مسئولانه در بخش هاي مختلف اين مرزو بوم باشد. سعادتمندي و سيادت روز افزون شما و خانواده محترم را از خداوند متعال خواستاريم.

                                                            نادر ابوالقاسمی

مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات


متن تقدیر و تشکر همکار بازنشسته

همکار ارجمند جناب آقای سلیمان یاره

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت ودرستکاری، بیش از 30 سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگ خدمت گذراندند ودر جهت تحقق اهداف سسیستم ، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند وبا پذیرش غم وشادی و با توکل به ایزد ممنان در کنار سایر همکاران از جان ومال خود گذشتند اکنون که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اید شایسته است از زحمات بی دریغ مساعی ارزشمند واهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر وقدر دانی نموده توفیقق روز افزون شما وخانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمایم.

جمعی ازهمکاران


متن قدردانی و تشکر برای بازنشسته آزمایشگاه بیمارستان مفید

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏

جناب آقای سید جعفر ناصر آبادی

با اهدای سلام و درود.

اینک که شما همکار گرانمایه با گذشت سالهای مدید ارائه خدمت ارزنده به افتخار بازنشستگی نائل آمده اید، ضمن ابراز مراتب قدردانی و تشکر شایان از زحمات بی بدیل شما در طول مدت خدمت و آرزوی ایامی خوش در کنار عزیزانتان، توفیق روز افزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم

ریاست آزمایشگاه بیمارستان مفید

دکتر مریم کاظمی اقدم

پاییز 94


متن لوح تقدیر برای شرکت فنر لول ایران

همکار ارجمند …………….

جناب آقای …………………

اکنون که به آستانه دوران افتخار آفرین بازنشستگی گام نهاده اید به پاس یک عمر زحمات بیدریغ جناب عالی که ثمرات آن افزون بر معیشت شرافتمندانه خانواده محترمتان موجب توسعه و پیشرفت شرکت تولیدی و صنعتی فنرلول ایران و کمک به آبادانی میهن عزیزمان شده است، این لوح تقدیر همراه با آرزوی تندرستی و شادکامی به شما تقدیم می گردد.

خداوند متعال را سپاس می گوئیم که اینهمه را در پرتو همکاری بلند مدت جناب عالی مقدر ساخته است.

 

 

بهمن جعفری                                                                                         حاج محمد مرشدی

مدیرعامل                                                                                            رئیس هیات مدیره


متن تندیس اداره کل تشخیص و وصول درآمد

به نام خدا

جناب آقای محمد وردستیان آذری

اکنون که پس از سالها خدمت و تلاش و فعالیت گسترده به افتخار بازنشستگی نایل گردیده اید ، فرصت را مغتنم شمرده ، ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای جنابعالی ، این لوح یادبود را به رسم قدردانی از همکاری صمیمانه به شما تقدیم و از خداوند بزرگ مسئلت می نمائیم که دوران جدید زندگی را در کنار خانواده ی ارجمند تان با شادکامی و سلامت سپری نمایید.

همکاران حوزه نوسازی

اداره کل تشخیص و وصول درآمد


متن لوح برای بازنشسته دبیرستان

به نام خداوند جان آفرین

قدح پرکن که من در دولت عشق        جوان بخت جهانم گرچه پیرم

لوح سپاس

همکار ارجمند جناب آقای حسین یعقوبی

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت ودرستکاری بیش از سی سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند ودر جهت تحقق اهداف آموزش و پرورش خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند .

اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید شایسته است از زحمات بیدریغ مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی نموده وتوفیق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نماییم .امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئونات زندگی موفق و موید باشید

مهدی جعفری

مدیر دبیرستان دوره اول

استاد مطهری


متن لوح برای انجمن جوانان مطالبه گر بندرخمین

« هُوَ أَنْشَأَكُمْ مِنَ الْأَرْضِ وَاسْتَعْمَرَكُمْ فِيهَا فَاسْتَغْفِرُوهُ ثُمَّ تُوبُوا إِلَيْهِ إِنَّ رَبِّي قَرِيبٌ مُجِيبٌ» ﴿۶۱هود﴾

اوست كه شما را از زمين آفريده است و آباداني آن را به شما واگذار نموده است . پس ، از او طلب آمرزش را بنمائيد و به سوي او برگردید . بيگمان خداوند من ( به بندگانش ) نزديك  است.‏‏

جناب آقای مهندس جواد محمودی

چه غرور آفرینند آنان که در کمال صداقت و درستکاری عمرشان را در سنگر خدمت به خلق می گذرانند.

چه باشکوهند آنان که بی منت گره از کار فروبسته ی خلق می گشایند و چه زود به بار می نشینددرخت نیکی  که بی هیچ چشمداشتی سیراب از کارهای عام المنفعه تان است.

رشد و توسعه همه جانبه ی شهر عزیزمان مرهون تلاش های بی دریغ آنهایی ست که خالصانه کمر همت بسته اند تا ویرانی ها را آباد کنند. این زمین بایر، دستان مهربان باغبانی می خواهد که از سر مهر بذر خودباوری، خودکفایی، عشق و از خودگذشتگی بکارد.

بدینوسیله مراتب سپاس خود را از تلاش ها و زحمات ارزشمند حضرتعالی در  راستای حفاظت از محیط زیست شهرستان بندرخمیر تقدر می نمائیم و از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت  ، تدوام حضور و تاثیر شما بزرگوار را مسئلت می نماییم.

                                                    انجمن جوانان مطالبه گر بندرخمین


متن لوح تقدیر برای بازنشسته مسئول محترم پست 230 کیلو ولت شوش

 

بسمه تعالي
جناب آقاي احمدرضا سليميان ‌ريزي

اپراتور مسئول محترم پست 230 كيلوولت شوشچه غرور آفرينند عزيزاني كه در كمال صداقت و درستكاري، بيش از سي سال از بهترين سال هاي عمر خود را در صرف خدمت به مردم نمودند وبا خدمت خالصانه از هيچ كوششي دريغ نورزيدند و با پذيرش تمام سختي ها در امر برق رساني در شبكه انتقال نيروي شركت برق منطقه اي تهران و با توكل به ايزدمنان در كنار ساير همكاران از جان و مال خود گذشتند و اينك با كوله باري از تجربه فرصت خدمت را به جوانان سپردند، اكنون كه به افتخار بازنشستگي نايل آمده ايد، شايسته است از زحمات بي دريغ، مساعي ارزشمند و اهتمام ويژه جنابعالي در طول خدمت تشكر و قدرداني نموده، توفيق روز افزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احديت مسئلت نمائيم، اميد است در پرتو عنايت حق همواره در كليه شئون زندگي موفق و مؤيد باشيد.

                                         غلامرضا خوش خلق                                        رئيس هيأت مديره و مدير عامل


متن لوح سپاس بازنشستگان پژوهشکده آبزی پروری

  “لوح سپاس”

             همکار محترم بازنشسته

             با سلام

            احتراماٌ در هفته دولت کریمه و همزمان با برگزاری جشن

            تجلیل از بازنشستگان و فرهیختگان ، از زحمات  شما در

           طول سی سال خدمت صادقانه در عرصه تحقیقات شیلاتی

           تقدیر می گردد.

 

                                              دکتر علی اصغر خانی پور

                                            رئیس پژوهشکده آبزی پروری

                                     چهارم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار


نوشته تقدیر و تشکر برای  اداره نت ماشین الات

بسمه تعالی

همکار ارجمند

جناب اقای فخرالدین مقدم

چه غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از بیست سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و درجهت تحقق اهداف شرکت، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند.
اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید، شایسته است از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر وقدردانی نموده، توفیق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمائیم.
امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق ومؤید باشید.

 

                                                                                     همکاران اداره نت ماشین الات


بازدیدها: 178